Jose Antonio Sanz, 180 m 6a+. Mallos de Riglos

• Metres: 180 m
  • Dificultat: 6a+
  • Zona: Mallos de Riglos
  • Equipament: la via es troba equipada amb parabolts
  • Material: 15 cintes expres, algunes de llargues
  • Orientació: sud
  • Aproximació: l’aproximació és molt evident, del poble surten corriols que ens porten a peu de via, no te perdua.
  • Descens: la via es pot rapelar o ve baixar caminant. Nosaltres vam optar per baixar caminant. Un cop a l’última reunió anem fins a cim del Frechín. D’allà seguim en sentit nord fent una petita desgrimpada. Nosaltres vam anar cap a la canal que es veu, vam pujar una mica per ella i després vam fer unes grimpades de III a l’agulla que queda al costat. D’allà ja es veuen les fites que ens marquen el camí de descens (haurem d’anar fins al cim de la Visera, i seguir el camí marcat).

Descripció de la via

Via de caràcter molt esportiu, per el meu gust massa i tot. És una via per gaudir i no pensar gent en les assegurances. Destacar les panxes que hi ha al cinquè llarg, és el llarg de les panxes! això si, molt ben protegides i amb uns cantos d’escandol! I l’escalada en placa vertical del sisè llarg, amb canto però mantingut, brutal!