IV Vilabloc de Vilafranca del Penedès

Aquest cap de setmana passat s’ha celebrat el IV Vilabloc, ha estat el primer any que hi he participat (en aquesta i en qualsevol compe) i m’ha quedat un molt bon gust de boca. Va haver-hi molt bon ambient i l’organització s’ho va currar moltissim.

Diria que hi ha hagut un record de participació, aproximadament 83 persones, dels quals 11 érem noies! tot un record també!
L’estructura de la competició constava de 4 blocs, tots ells desplomats i de diferents graus d’inclinació. Aquest any hi havia dos categories, nois i noies, i dins de la dels nois hi havia el grup de promoció (gent que s’inicia) i el grup dels pro. Els blocs els anaven canviant en funció dels grups que li tocava escalat.

Les noies vam tenir l’honor d’inaugurar la competició. Vam fer-ho a l’estil americà (segons em va explicar una de les companyes), que consisteix en sortir tots junts i anar provant els blocs, la gent de l’organització van observant i puntuant. Ens van donar 40 minuts (diria). De les 11 noies 8 podien passar a la final, jo vaig quedar just en vuitena posició, per pels!!! Els blocs eren prou assequibles fins a la presa del Bonus, però a partir d’allà el bloc es complicava i es notava.

A continuació van passar els nois promo i els nois pro. No sé quants deixaven passar de cada categoria, potser també 8 o 10.

Resum: en un d’ells vaig arribar al top però no em vaig quedar 3 segons. Als altres tres vaig arribar fins al bonus (diria).

A la tarda es va reprendre la competició, tocava fer la final. Van començar a escalar els nois pro amb 4 nous blocs i més apretats que els del matí. Aquesta vegada el tema anava diferent. Entra el primer participant al primer bloc, te 5 minuts per encadenar-lo, un cop passat el temps passa al següent bloc, però descansant primer 5 minuts, i al bloc que deixa entra el segon participant, i així fins que entra l’últim participant.

Després dels nois promo vam entrar les noies, aquesta vegada no ens van fer blocs per nosaltres, vam haver d’escalar amb els mateixos que ells. Es notava que estàvem a la final, els bloc eren força més complicats, amb alguns moviments de bloqueig i menys preses. A dos blocs es pot dir que quasi no vaig aixecar el cul de terra. En un altre no vaig poder sortir del desplom de 90º i en un altre em vaig quedar a una enorme presa de regleta, una mica desastre, però molt millorable de cara a l’any que bé, on espero fer millor paper :)

Us deixo algunes fotos de la competició.

Aquí teniu més fotografies del llarg de tot el dia.

Deixa un comentari

