17ª Concentració del GFTAC. Alpinisme

Quin desastre! des del mes de julio sembla que el GFTAC ha trepitjat merda amb la meteo, cada sortida que hem fet hem tingut mal temps i la d’aquest mes no és una excepció.

Aquest pont teníem sortida d’escalada en gel però en veure que les condicions no eren massa bones vam decidir canviar-la per la d’alpinisme. Ens vam dirigir cap a Benasque, on passaríem 4 dies al refugi de La Renclusa.

En aquesta sortida no hi som totes, no van poder assistir l’Esther i la Núria V., degun a unes lesions.

Dijous fem l’aproximació amb esquis i a mig camí aprofitem per picar una mica de gel a les cascades de la zona de la Pleta, per algunes és la primera escalada de la temporada. Com sempre se’ns fa tard i acabem arribant de nit al refugi.

Cascades de la zona de la Pleta

Cascades de la zona de la Pleta

Divendres podríem dir que va ser el pitjor dia de tots en quan a meteo. Les temperatures no eren prou baixes i ens va ploure gran part del dia, feia vent i hi havia boira. Vam anar a fer un cop d’ull a la cascada Manporros i les del costat de la Cova de l’Escaleta. La cascada regalimava, no estava bones condicions, així que vam fer mitja volta i cap al refu.

D’esquerra a dreta: Gloria, Ferran, Irene, Berta, Núria G.,
Laia, Mireia i Montserrat

Dissabte va ser el millor dia en quan a meteo. Es va programar l’ascensió a la Maladeta per la cara nord directa. Va ser un dia marcat per la boira i neu molt dura.

A foto l’Irene. Autor: Ferran

L’Irene fent el descens de la Maladeta.
Autor: Ferran

A la nit de dissabte va començar a nevar i la previsió deia que diumenge seguiria. Diumenge, vam decidir tirar cap al Pla de l’Hospital a buscar els cotxes i cap a casa.

En definitiva, al GFTAC només li queden dues sortides (una al febrer –esquí de muntanya– i altre al març –alpinisme–) i espero que la meteo ens acompanyi, que ens ho mereixem!!!

Però abans de la sortida d’esquí de muntanya del pròxim mes de febrer, les noies del GFTAC anirem al Festival Hivernal Vall de Boí 2011! ens veiem allà!!!

 

Anuncis

Etiquetes:

4 responses to “17ª Concentració del GFTAC. Alpinisme”

  1. NEUS says :

    Ja veuràs que tindreu bon temps!!
    Ey vas dir que no havies fet esqui, i jo et veig amb uns esquís posats!!
    Aquest finde onada de fred!!

  2. Núria says :

    Això quan? jo sé que abans de la concentració em vas preguntar si havia fet gel i et vaig dir que encara no.

    Com no m’hagués liat i hagués entès gel en comptes d’esquí… no sé! xD

    A veure si milloren les condicions… jo que vaig tenir tan bons hiverns quan vaig començar… ja em deien que vaig tenir sort ;)

  3. NEUS says :

    No sé, crec que et vaig preguntar pel xat com havia anat l’esquiada a la Maladeta, i em vas comentar, que això havia estat per les professionals. Tant se val, m’alegra veure’t amb esquís.
    I invoquem el fred i la neu!!!

  4. Núria says :

    aahhhh! ara si que ja sé de que parles. T’ho vaig dir bé, jo al final no vaig poder pujar a la Maladeta.

    Si em veus amb esquis és perquè vam fer totes les aproximacions amb ells ;)

Deixa un comentari

