Integral Senda dels Àngels, 120m V+/Ae

Dissabte, el Sergio i jo ens enfilem a l’Integral Senda dels Àngels, una via que em va recomanar un bon amic, una via per disfrutar, una via ben equipada. Vam repartir els llargs. A mi em tocava el primer i el tercer. Al Sergio el segon i quart. A la web d’escalatroncs trobareu la descripció dels llargs.

Ressenya de la web Escalatroncs

Després en vam animar a fer una altra via, ja que no fèiem vies difícils, al menys que féssim metres. Vam fer la Gam de la Portella Petita, una via que ja havia fet un any enrere. El Sergio va fer el primer llarg on no va trobar cap assegurança, sabeu si hi ha alguna? perquè l’any passat jo tampoc vaig trobar cap diria… El segon llarg el vaig fer jo, sortideta de 6a de bombo, xulo xulo, el vaig poder fer sense estreps. I el tercer llarg novament per el Sergio, un 6a+, en aquest tots dos vam haver de treure els pedals. Descripció dels llargs a la web d’escalatroncs.

Ressenya de la web Escalatroncs

Vaig poder notar que he perdut la tècnica montserratina, he perdut el costum al conglomerat. Suposo que el pròxim cap de setmana hi tornaré a veure si li vaig pillant altre vegada el tranquillo que li tenia abans de la lesió, recordo que m’encantava Montserrat i que se’m donava molt bé.


Foto de cordada

M’agradaria aquest mes poder fer la Aresta Gam del Bisbe, perquè enganyar-me… el que no sé és si estic preparada, crec que potser si dediques aquest pròxim cap de setmana a fer una mica d’esportiva i via llarga de més ambient que les d’aquest finde, potser llavors si que m’hi podria posar, però ja veurem… amb la calma Núria…

Anuncis

6 responses to “Integral Senda dels Àngels, 120m V+/Ae”

  1. Loybcn says :

    Molt be Nuria!! Ja veuras com en no res fas la GAM i més!!

  2. ari says :

    Ei Núria!

    I això que dius que no piques gaire alt? I això que dius que surts d’una lesió? Caram, molt bé!!! Me n’alegro molt que hagis pogut disfrutar aquest finde… Vigila, sé que tens molt “mono” de les parets però les lesions no perdonen i requereixen temps. Fes una mica de bondat, xica! ;) I, mentrestant, aviam si anem a fer una vieta juntes… que hauràs de picar “baix”! :P

  3. mech@s says :

    Núria!!!

    Al loro, que no estamos tan mal!!! :)

  4. Núria says :

    jajajaja eso eso Mechas! que encara estem de rentrée, ja veuràs en 1 mes ;)

  5. Buscador d'indrets says :

    Moltes felicitats per una altra reentrée!!!

  6. Núria says :

    Irene! la Gam ja ha caigut :P

    A veure si faig el resum :)

    Que vagi molt bé per Ucraïna! :)

Deixa un comentari

