Rentrée

Vaig dir que al setembre començaria a escalar i així ho he fet. Faig un resum de la meva primera setmana.

Dissabte 28 d’agost. Cellecs
Anem 4 amics a fer esportiva a Cellecs. Anem molt de tranquis i al final només fem 3 vies, jo totes en top-rope. Dos V+ i un 6a. El primer V és fàcil amb un pas que no em surt i acabo fent A0. D’aquí passo al 6a, una via molt guapa i on aconsegueixo no penjar-me de la corda. I per últim un V+ de desplom amb bon canto però tècnic on t’has de col·locar bé. Aquesta no surt a la primera, després em motivo per tornar-lo a provar i per un pel no surt, em vaig confondre de peu. En aquesta via em dono conta de que el braç esquerra no aguanta com el dret, es evident que he perdut força.

Dijous 2 de setembre. El Forat
Torno al rocòdrom! Intento escalfar bé, anar poc a poc, agafant les preses més grans. Poc a poc em vaig animant i intento creuar tota la paret de desplom però no surt, em torna a faltar força v_v després d’1:30 d’entrenament me’n vaig cap a casa un pel decepcionada. En el rocòdrom he pogut veure bé quin nivell tinc i que és el que he perdut, i una cosa es pensar que deus haver perdut algu i l’altra es veure-ho…

Dissabte 4 de setembre. Arbolí
Amb uns amics anem cap a Arbolí, al bon calcari. Després de molt mirar anem al sector cremat (ho sé! allà fa una calda de collons, però com que els altres sector ja els tenen molt vistos…). Total, és un sector on hi vaig estar farà cosa d’1 any. Som uns quants es que anem una mica peix, així que comencem per el V/V+, aquesta vegada totes les vies de primera, que sinó una s’acomoda a anar de segona.

Vies V+, V+, V, V
Començo per els V+, i van molt bé, encadenats a vista. Després passem a un V que te una mica de desplom però si no t’encantes i vas per feina es fa bé, també surt encadenat. El següent un altre V, amb una mini panxeta i uns cantos no massa bona, però també surt molt bé. Mencionar que aquestes 4 vies era la primera vegada que les feia.

Mentres feia els V/V+ vaig fer un comentari “avui sabeu que m’aniria bé? volar, així li perdria la por a escalar”, és una frase un pel massoca, però ben certa. Naturlament no era la meva intenció caure i faria tot el possible per que no passes, però seria ideal que passes.

Via 6a
Com que el V/V+ han anar bé passem a fer un 6a que ja havia fet un any enrere. És un 6a ue no requereix massa força. Aquest també surt encadenat i sense patir.

Via 6a+
Passem a un 6a+ puta com va dir més d’un dels companys, la mala fama li acompanya. Jo el vaig fer fa un any i no el recordava pas dolent… aicí que m’hi fico. Aquest ja no esta tant regalat, te un pas un mica dur i és un 6a+ tècnic i ja requereix algu de pila. Seguint el meu estil d’escalada m’hi fico i no paro fins arribar a dalt, pim pam! això si bufant una mica :)

Via 6b
… i com que el 6a+ ha anat bé passem al 6b, aquell 6b tant maco que va per aquell esperó, un 6b tècnic, algun pas un pel desplomat, i que demana tenir bona pila. Vaig amb nervis, en part sé que no sortirà, i no m’agrada posar-me en vies se que no sortiran. Total que a la segona o tercera xapa ja em trobo un pas, el provo i volo! genial! era el que em convenia, volar una mica per perdre la por a escalar. El torno a provar, surt i descanso. Ja començo a notar els braços (gens de dolor), és la 7ª via del dia… Ara ve un altre pas, pujo fin la cinta i no trobo una bona mà per aguantar-me, em passa per el cap fer A0 i xapar, toco la cinta per agafar-la però noto que ni així m’aguantaré, trec ràpid la mà i ale, una altre vol! jajajjaaa sembla que li vaig pillant el gustillo xDD

Descanso una mica per fer el pas i quan el provo surt, a partir d’aquí ja vaig trobant bons reposos per anar fent i al final acabo la via sense cap incidència més. En total, dos vols i dos penjades de corda… tampoc esta tant malament, contant que abans de la lesió vaig fer aquesta mateixa via amb un repòs (diria), no?

En fi… penso dedicar tot aquest mes a fer esportiva, a tornar a tenir el grau que tenia abans de la lesió o inclús més grau. En quant al rocòdrom, tinc pensant entrenar dos o tres dies a la setmana. A veure si en un mes o me si mig ja estic encadenant 6b’s de desplom, quina motivació eh ;)

Dijous 7 de setembre. El Forat

Tercer dia de rocòdrom, començo a notar que els músculs treballen, que comencen a agafar volum. Cada vegada faig més passos a la paret desplomada, i començo a fer bloc amb els antics compnys. Son bloc per gent amb més nivell que jo, però els provo, i segur que algun dia sortiran.

Anuncis

6 responses to “Rentrée”

  1. Xavi says :

    Molt bé!!
    Ara ja estas preparada per fer via llarga?

  2. Núria says :

    Hola Xavi!

    doncs no ho sé… tinc pensant començar a l’octubre amb la via llarga, però si esta equipada potser podria abans…

    3 findes més d’esportiva (o combinació) no m’aniran malament :)

    Que estas pensant en algu? ;)

  3. Pere says :

    No tenen noms aquestes vies? :)

  4. Núria says :

    Pere no tinc les ressenyes v_v tu les tens? és el sector d’El Cremat. Si me les passes te les dic ;)

  5. edunz says :

    uei, felicitats i això ja ho tens!

  6. Núria says :

    Doncs si Edu! ja queda poc per estar en plena forma :)

    Bon finde a tots! :D

Deixa un comentari

