Va de rocòdroms

Climbat

Fa dos anys vaig estar apuntada al Climbat. Aquell roco és gran, amb molta varietat de preses, te bones instal·lacions, lavabos, dutxes, aigua, botiga, recepció… m’agradava aquell rocòdrom. Hi vaig estar apuntada uns mesos (3 suposo), amb entrenador personal i tot. No sé si va ser per falta de motivació o que però vai deixar d’anar, em feia mandra, en part suposo perquè aquell rocòdrom no és dels barats precisament i si li sumes l’entrenador surt una cuota força elevada, així que ho vaig deixar estar.

UPC

Vaig estar buscant rocòdroms i després de que varies persones em recomanessin el de la UPC, m’hi vaig apuntar. És un rocòdrom petit, amb molt bon ambient. Els dimarts, dimecres i dijous, de 18h. a 21h. ofereixen entrenaments dirigits sense haver de pagar diners extres. La cutoa son 22 euros amb gimnàs inclòs.


Les tres fotografies son de l’Oskar K.

En total he durat 5 mesos en aquest rocòdrom. Suposo que el que no em feia el pes era que al fer entrenaments dirigits vas lligat al que et fagin fer, es fan cordades (en el cas d’haver d’entrenar a la paret en corda) i un escala mentres l’altre assegura i viceversa, notava que perdia temps i que estava molt temps parada.

El Forat a Esplugues de Llobregat

El tercer rocòdrom on he estat, El Forat, a Esplugues de Llobregat. Considero que és molt bon rocòdrom, petit però molt ben muntat. No tens cap paret que no desplomi, però tampoc es troba a faltar. Hi ha una paret amb molt poc desplom que va motl bé per fer dits. Aquest rocòdrom te un munt de preses i totes en molt bon estat, podria dir que no en trobareu de sobades, o al menys jo m’he quedat amb aquesta sensació. L’únic inconvenient d’aquest rocòdrom com de molts altres és el preu. En quants a instal·lacions peca una mica, te un lavabo i una sala just a l’entrar on ens canviem i hi ha el campus (és obert a la resta de rocòdrom). Actualment ja no estic aquest rocòdrom, i no pas perquè em deixes d’agradar, sinó per canvi de residencia.


Imatges tretes del bloc La Fuixarda

Rocòdrom de l’Agrupació Excursionista Bufalà a Badalona

Actualment estic al rocòdrom de l’Agrupació Excursionista Bufalà a Badalona. El millor d’aquest roco és el preu i l’espai. En quant a instal·lacions el roco és força gran i te moltes preses, zones desplomades i paret de 90º. El roco conta amb lavabos i vestuaris (masculins i femenins). L’únic inconvenient que li trobo al rocòdrom és que esta poc comunicat amb els transports públics. Diria que des de l’estació de renfe de Badalona surt un bus que et deixen a 2 o 3 carrers.

Anuncis

Etiquetes: , , , , , ,

6 responses to “Va de rocòdroms”

  1. PGB says :

    Jo des del setembre diria que he anat 10 o 15 dies com a molt al plafó…. teeeeeela! :S

    M’estic planetjant apuntar-me a la PxB a partir del Setembre. Ara aprofitare un parell de tardes entre-setmana per anar a escalar al sortir de la feina.

  2. Neus says :

    Ey!!! jo de tant en tant vaig a cervelló, al trenkadits, tinc els dits destrossats, jeje. Més gran que el forat, desplomat, molt bon ambient, i molt economic, 4 euros el dia i crec que 20 euros el mes. Obre dimarts, dimecres i dijous de 18.00 a 22.00
    Al forat he anat una vegada només, molt xulo, però el trobo una mica petit i car. A veure si pel juny (ara estic liadísima) quedem per anar una tarda a qualsevol dels dos.

  3. BusyBee says :

    Ei Neus! per mi genial! ja quedarem!

    Lo bo que te el “meu” roco i el que ha fet que m’apuntes és que el tinc a 2 minuts en moto de casa i que per anar cap a casa passo pel costat així no tinc excusa per no anar-hi :-)

  4. Neus says :

    Llavors està molt clar on quedarem. Jo estic al mig dels dos.
    Em sembla que també es pot pagar per dia al Forat no??
    Jo a partir del 7 que tinc un examen, sóv lliure!!!

  5. BusyBee says :

    Ai no! si no ho deia per anar al meu dona! més igual on quedem! però millor si ens esperem al juliol que jo faré horari intensiu :) que ara plego força tard v_v

  6. Neus says :

    No dona no, no et preocupis, jo al juliol també tinc jornada intensiva, a més el de cervelló tanca a mitjans de juny.

Deixa un comentari

