98 Octanos, 140m 6a. Magdalena Superior

IMG_9867Aquest diumenge convenço al CrazyBanana per anar a fer la via 98 octanos a Montserrat. És una via de 4 llargs, tres d’ells de grau màxim IV+, però el tercer te una placa de 6a que fa molt bona pinta. Portem ja els llargs repartir del dia anterior, el CrazyBanana farà el primer i el quart, així jo escalfo motors en el segon llarg a veure si així surt millor el llarg de 6a.

Tenim sort, no hi ha ningú a la Magdalena, però  a l’agulla del costat… el Gorro Frigi esta a petar! deuen haver 5 cordades escalant-lo i no es para de sentir la paraula pedra!

IMG_9877
Cordades al Gorro Frigi.
Autor: CrazyBanana

L1, 45m III+

El Lori comença amb el primer llarg, un llarg de III+ grau amb gran quantitat de pàrabolts. És tant fàcil que el Lori decideix pujar amb bambes, sembla ser que els peus li fan mal i no te masses ganes de posar-se’ls.

IMG_9868
En CrazyBanana en el primer llarg

L2, 40m IV+

Aquest llarg és per mi. És fàcilet (tant que el CrazyBanana el puja de segon amb bambes també!), te moltes assegurances i la roca és molt bona tot i que no m’acaba d’agradar la roca de les cares norts, és més fosca, però força adherent. Mentres vaig pujant vaig veient el següent llarg que em tocara fer, el 6a és veu molt guapo, no sé ben bé per on anirà, hi ha dues parts diferenciades, una molt més fàcil que va per l’esquerra i l’altra que puja recta i que desploma, espero que sigui la de l’esquerra.

IMG_9869
Jo a la reunió del segon llarg
Autor: CrazyBanana

L3, 30m 6a

Efectivament i com era de suposar, el llarg va per l’esquerra, menys mal :) M’agafo totes les cintes que portem no sigui que me’n falti alguna i començo a pujar. L’entrada és fàcileta, et dona temps d’anar-te mentalitzant, poc a poc la paret es va posant recta. Vaig decidida cap amunt, sembla que vaig troban canto i a sobre és bo… poc a poc vaig notant que la pila se’m comença a acabar, busco preses i no en trobo, n’agafo algunes i noto que no son bones, no trobo la sortida i m’estic petant… ja no puc més i li dic al Lori que em pilli, necessito descansar. Quan ja estic penjada de la corda miro amunt i me’n adono que només em quedava una xapa per sortir del 6a! quina rabia! (és un dir perquè jo mai m’enfado i menys per aquestes coses :P) quina poca decisió! potser si hagues apurat m’el hauria tret… descanso una estona i torno a agafar aquelles preses que considerava dolents, i vaja, sembla que no eren tant dolentes, li foto una tibada i surto del pas, ja esta… s’ha acabat el llarg… he passat el 6a… potser algun altre dia faré una altra via de 6a i em sortira net, sembla que encara no toca…

IMG_9874
El maquissim llarg de 6a.
Autor: CrazyBanana

El Lori te una mica de problemes per pujar, tot i que no fa servir els estreps, es nota que els braços li fan mal, al final, després de descansar una estona arriba a la reunió. Fem una pausa a la R abans de fer l’últim llarg.

Per l’equipament del llarg no patiu, el llarg esta molt ben equipat i les xapes estan molt a prop l’una de l’altra.

L4, 25m IV+

Aquest llarg li toca al CrazyBanana. És un llarg fàcil, potser te un passet però esta molt ben protegit.

98oc3
Ressenya treta de la web Escalatroncs

Etiquetes: , , ,

Deixa un comentari

