Gam, 100m 6a+ o V/A0 (Portella Petita. Montserrat)

Avui  li proposo a la Núria fer la Gam, una via que feia temps que tenia ganes de fer.

PanoramaLes dues Núries a la Gam. Autor: Marc

L1, 35m, III
El primer llarg no te cap assegurança, només en vaig veure una 2 metres per sobre del peu de via. És un llarg molt fàcil i que es fa sense problemes, només cal tenir una mica de coco. La roca la vaig trobar bona.

L2, 25m, 6a
A sota a peu de via hi ha expectació, tenim en Marsi, l’Alex, el Subi i el David, diria que estan esperant a veure com surt el 6a, ufff quina pressió! quina sortideta de reunió, no els prometo res i va! m’hi poso! Vaig mirant com fer-ho, tinc dubtes de si aconseguiré pujar, després de pujar una mica i desgrimpar un parell de cops, sembla que he trobat com fer el pas, esta tot molt ben assegurat així que tiro amunt i surt net! buuuaaa que bé, m’he tret un 6a de via llarga, no estem tant malament sembla :) Passat el pas va disminuint la dificultat passant a ser un IV facilet de fer.

L3, 40m, 6a+
Amb el subidón de la sortida de l’anterior R tinc prous ànims com per provar aquest, de lluny semblava més fàcil que l’anterior sortida de la R1 però a la que m’hi poso me’n adono que és un pel més complicat. Ho provo varis cops i no surt, al final em decideixo per pujar amb les bagues de les cintes, que hi farem, potser un 6a+ de via llarga és massa de moment. Passada aquesta sortida el llarg es torna més fàcil però cal dir que les assegurances allunyen i no hi han masses.

DSCN9043Jo a la R2 i la Núria pujant el segon larg.
Autor: Marc

DSCN9051Intentant superar la sortida de la R2.
Autor: Marc

Els nois van passar un bon dia veient una cordada femenina a la Gam ;) Al acabar marxem cap a Gràcia que son les festes!

Podeu trobar més informació a la web Escalatroncs, la ressenya adjunta és d’aquesta web.

gam1

Anuncis

Etiquetes: , , , , ,

3 responses to “Gam, 100m 6a+ o V/A0 (Portella Petita. Montserrat)”

  1. DAVID I NEUS says :

    EY!!!!
    Que tal les vacances? veig que t’has posat forta!!!
    NO et preocupis que després del 6a ve el 6a+, a poc a poc i bona lletra…

  2. Eduard says :

    Molt xula la foto amb les dues Portelles :)
    I la via té un no se què que la fan especial, és una petita perla Montserratina, fàcil, però amb el regust dels clàssics.

    Salut!!!

  3. nurieta says :

    epa! quina via més xula que vam fer, eh! ja tinc ganes de tornar-hi

Deixa un comentari

