Escabroni Escaupilli, 130m V+

Diumenge quedem el Francesco, l’Oriol i una servidora per fer via llarga a la Miranda de Can Jorba. La via escollida és la Escabroni Escaupilli, 130m V+, una via ben equipada, tot i que alguna assegurança pot allunyar, per el meu gust estava tot correcte.

Era el primer cop que escalava amb aquest parell, i quin parell… si és que una no es podia concentrar! Va ser una tarda més dedicada a la xerrera que no pas a l’escalada, és va notar que el grau no ens apretava. Vam tardar tant en fer la via que no va donar temps de fer cap altra, però si que vam poder practicar com col·locar pitons i altres aparells.

Ll1, 45m IV+

El Francesco comença amb el primer llarg, un llarg de 45 metres i de bones preses, tot un gustasso. A destacar del llarg el mini sostret que hi ha cap a la meitat del llarg, li dona un mica de gràcia.


Escabroni_Escapullini_001L’Oriol pujant el primer llarg

Ll2, 40m V-

El segon llarg el faig jo, és una llàstima que la via vagi tan a prop de la Bego Kush, no em va donar la sensació que estigues fent una via nova al haver fet mesos enrere el segona llarg de la Bego Kush. En aquest llarg de la Escabroni em va semblar veure alguna assegurança que allunyava un pel, però es fa molt bé amb les preses que hi ha.


Escabroni_Escapullini_010L’Oriol i el Francesco pujant el segon llarg

Ll3, 20m IV+

El tercer llarg li toca a l’Oriol, el nano el va fer com si res. Me’l mirava des de la reunió i buaaa quin pal de flanqueig, no? Diria que ens vam ençigalar, ens vam saltar (volent-ho) la reunió d’aquest llarg que queda just a sota del sostre, i l’Oriol va continuar amb el flanqueig, li vam dir que muntes reunió a la sabina però al final ell va decidir muntar-la una mica més amunt, a una reunió d’un altra via. Aquest llarg no em va agradar massa, més que res per el flanqueig, em sembla que no em van massa encara :P


Escabroni_Escapullini_022L’Oriol muntant el tercer llarg. Autor: Francesco

Ll4, 25m V+

Quart llarg, em toca a mi. Des de la reunió que havia muntat l’Oriol no ho veia clar. Havia de baixar fins la sabina i allà començar a pujar a xapar segona xapa, perquè xapant la primera, que em quedava per sota, hi hauria molt fregament. Total que no ho veig clar, així que el Francesco decideix baixar a la sabia, muntar una segona reunió i assegurar-me ell des d’allà. Això ja em va agradar més. Aquest llarg es guapo, la pedra esta plena de forats ben punxeguts que donen molta confiança. Aquest llarg jo el posaria de V i no V+ com marca la guia. Si és cert que aquest llarg te un passet, potser per això el posen de V+, però tot i així no és prou difícil com per posar el llarg de V+.

Una tarda molt distreta i sense parar de riure, quin parell… ;)

La ressenya la podeu trobat a la guia Montserrat cara sud

Anuncis

Etiquetes: , , , ,

One response to “Escabroni Escaupilli, 130m V+”

  1. David i Neus says :

    a mi això dels flanquiegs tampoc em va gaire!!!! aquesta la tenim pendent, sembla molt xula!!! Surt al llibre del plaer de l’escalada, la nostra biblia de vies.

Deixa un comentari

