GFTAC (Grup Femení de Tecnificació d’Alpinisme de Catalunya)

Mesos enrere em vaig assabentar que la FEEC volia fer un programa (GFTAC) de tecnificació dirigit específicament a les dones per fomentar l’alpinisme al més alt nivell i poder donar a aquest col·lectiu les eines necessàries per a realitzar activitats d’envergadura amb certa autonomia. No me’n vaig poder estar i vaig enviar el meu currículum esportiu.

El passat més de maig vam fer una prova en roca (a Montserrat) i aquest (20-21 de juny) tocava una prova sobre la neu. No us explicaré com va anar la sortida, ja que a la web de la FEEC podreu trobar un petit resum.

GFTA2009Bivac al cim de l’Aneto 3.404m. Autor: Gloria

Anuncis

Etiquetes:

4 responses to “GFTAC (Grup Femení de Tecnificació d’Alpinisme de Catalunya)”

  1. David i Neus says :

    MOLTES FELICITATS!!! EL BIVAC A L’ANETO TOT UN REGAL!!!

  2. Pere says :

    Mmmm això ho he de fer algun dia :)

  3. Nora says :

    Ets una crack!!!

  4. BusyBee says :

    Aquell dia és un d’aquells que no oblides mai :)

Deixa un comentari

