Cainejo, 50m 5b (5a oblig.). Coll de Nargó

Teníem la idea d’anar a la Roca Narieda a fer algunes vies de tres llargs ja que sabíem que allà hi toca l’ombra. En veure que el dia estava inestable i que inclús es va posar a ploure el ventall se’ns va obrir i vam acabar escalant a la Paret del Grau.

L’Esther, el Josep Lluis i jo decidim posar-nos a la via Cainejo, només son dos  llargs, el primer de 5b i el segon de 5a.

Ll1, 5b

Avui com és el meu aniversari i per trencar la rutina decideixo començar jo amb el primer llarg (normalment no m’agrada começar les vies), cen part suposo que tenia present que dissabte poc m’ho vaig currar, i total era un 5b, se suposa que aquest grau el tinc assolit. El començament de via es veia molt fàcil, tot i ser la roca una mica rara, tenia molts forats. A partir de la segona xapa la roca es tornava de la bona, de que coneixem que tenen aquest lleidatans. A partir de la segona xapa la via ja començava a apretar. Cap a la meitat feia una mica de diedre on em va costar trobar bones preses per els peus, en algun moment em vaig veure una mica justa i vaig arribar a pensar que estava d’un pel de fotre’m una galeta, però finalment vaig acabar el llarg encadenat :) i deshidratada! no m’havia pujat aigua i amb raó perquè just abans de començar la via el cel estava ben tapat de núvols que no deixaven passar ni un raig de sol.

Llarg1_5bJo pujant el primer llarg.
Autor: Esther

Ll2 5a

El següent llarg el va fer l’Esther. Era un pel més fàcil que l’anterior però hi havia alguna assegurança que allunyava. Nosaltres vam fer un únic ràpel per baixar.

Llarg1L’Esther i en Josep Lluis pujant el primer llarg.
Autor: Pilar

IMGP0383Rapelant amb ganes d’arribar a terra que fa calor!
Autor: Pilar

ressenya_paret_grau_dretaRessenya treta del bloc AltUrgell

Etiquetes: , , , ,

3 responses to “Cainejo, 50m 5b (5a oblig.). Coll de Nargó”

  1. Pere says :

    a la paret del grau només he fet l’Àfrica, i vaig trobar que els graus estàn més baixos del que haurien de ser! :P

    Curiosa paret que comença amb uns metres de conglomerat i es transforma en calcàri! :)

  2. BusyBee says :

    Doncs jo comparant aquesta via que vam fer amb la Xelo Bam crec que el grau estava més ajustat a la Cainejo… o és la sensació que em va donar.

  3. DAVID I NEUS says :

    FELICITATS DOBLES!!!! DISSABTE MÉS APROFITAT QUE DIUMENGE, DEU SER QUE ELS ANYS PESEN ;-)
    I AIXÒ DE L’AIGUA?? TAMBÉ DEU SER L’EDAT….

Deixa un comentari

