Agulles a Montserrat

agulles

La meva primera visita a Agulles. Havia vist varies fotos per internet i semblava un lloc guapo. Amb el Marcel la primera idea era anar al Pedraforca però el temps no estava massa clar així que ens vam decantar per Montserrat. La idea era fer dos o tres agulles.

Stephanie, 85m 6a

El Marcel fa fer el primer i segon llarg d’una tirada. Quan vaig arribar a la reunió vam xerrar de qui faria l’últim llarg, el més guapo, el 6a, el que tots dos desitjàvem fer :) i com que el Marcel havia començat la via em pertocava a mi :P bien!!! tenia ganes de provar-lo. Sense pensar-m’ho m’hi vaig posar, sabent que hi havien molts número de que voles, i no anava mal encaminada…

IMG_9239En Marcel en el primer llarg de la via Stephanie

Vaig pujar fins la quarta xapa, fins aquell moment tot perfecte, però ara venia lo bo, la paret es posa en desplom, tenia un munt de gent mirant, el Marcel, la cordada que anaven per la via de la dreta, més un grup de gent a peu de l’agulla que quedava a l’esquerra, molta gent que jo no vaig ni veure amb aquells ulls que tenia clavats en el 6a. Vaig decidir intentar-ho per la dreta, hi havia “bones” preses, vaig anar decidida cap amunt i ja vaig començar a notar que se’m obria la grapa… mirava amunt i no veia cap presa que em pogués salvar de la caiguda i al final volada!!! jajajajaa i com que això de volar ja li he perdut la por vaig provar-ho dos cops més, aquests sense caiguda eh, i vaig veure que el pas no sortiria i abans de pujar fent trampes (A0, Ae i coses per l’estil) vaig decidir baixar, treure la corda i deixar que el Marcel proves el llarg de primer. Ens van dir que el pas es feia per l’esquerra, cantó contrari per on jo ho havia provat. El crack del Marcel se’l va treure com si res! per l’esquerra, quina enveja, quina rabia, jo volia que em sortís… :_( em va fotre (i encara em fot) haver hagut de fer aquell llarg de segona però també és cert que passada mitja hora i amb els riures entre ell i jo tot se’m va passar :)

IMG_9240En Marcel en el 6a. Les cintes que hi han
posades son fins on jo vaig arribat.

Quan vaig pujar de segona vaig provar el pas per l’esquerra com havia fet el Marcel però no hi havia manera, al final vaig tornar a anar per la dreta i va anar perfecte, com canvia quan vas de primer i has de parar a la meitat del pas, agafar la cinta de l’arnes, posar-la a la xapa, agafar la corda i passar-la per la cinta… allò era massa per mi en aquell 6a de desplom v_v quina decepció :_(

IM009324Cara trista després d’haver pujat el 6a de segona.
Autor: Marcel

Nota: la via esta molt ben equipada i al llarg de 6a esta molt ben assegurat.

STEPHANIE
Ressenya treta dela web Ressenya.net

Om Mani Padme Hum, 100m V

Després anem a buscar una altra via, en decantem per aquesta, una via ben equipada i de grau assequible per mi, menys mal, sembla que al final podré escalar. El primer llarg el vaig fer jo, un simple IV, tenia masses ganes d’escalar com per esperar-me al segon llarg per anar de primera. El segon llarg el va fer el Marcel.

IM009326Jo en el primer llarg. Autor: Marcel

IMG_9241En Marcel acabant el primer llarg

En fi, un dia molt poc profitós per a mi en quan a escalada, em sembla que aquest 6a m’ha fet una petita llaga que cou i que penso fer desaparèixer. Com dic poc profitós en quant a escalada però va compensar en altres aspectes, si aquest diumenge vau sentir a dues persones que es pixaven de riure tot el dia, aquests érem nosaltres :) vaja dos ens hem ajuntat xD

Al baixar d’aquesta via per el ràpel que s’ha de fer i que surt pel cantó oposat de la via, un cop ja érem a terra vam veure un arbre que havia caigut i que havia començat a créxer cap amunt un altre cop, curiosa la imatge.

Nota: via equipada amb químics, no vaig trobar que allunyessin, tret d’algun pas.

IMG_9251A dalt: foto de cordada. A sota: foto de l’abre caigut.

Arbre caigut

Sin t’tulo-1
Ressenya treta dela web Ressenya.net

Anuncis

Etiquetes: , , , , , , ,

5 responses to “Agulles a Montserrat”

  1. David i Neus says :

    jejeje!!!! ens anem perseguint, diumenge vàrem anar de can maçana al monestir i tornar amb les motxilles plenes d’entrenament. 32 km.
    uuufff!!!! la saca gran i l’agulla de l’arbret les tinc pendent, el david ha fet aquesta última l’octubre passat, encara m’ha de portar ;-).
    diumenge que ve anem a escalar esportiva prop de vinya nova encara no se on exactament, jejejeje :-D

  2. BusyBee says :

    Ostres per un pel no coincidim Neus, hauria estat bé :) i quin entreno nena! xD

    Per cert aquesta setmana passada no deuries anar a Travessa a comprar material, no? vaig veure una noia i no sabia si erets tu… :P però suposo que m’hauries reconegut, jo sóc una mica dolenta per les cares.

    Ja m’aniria bé fer una mica d’esportiva a mi també que em veig rondant els V+ enternament v_v i encara no m’he apuntat al roco :_( quin lio mental que porto :P

    Jo encara no sé que faré diumenge però espero que algu especial que diumenge és el meu aniversari!!!!! 26 anyets :D Espero que fagi bon temps :P

    Bona setmana!

  3. David i Neus says :

    estem entrenant que aquest estiu tenim molts alts reptes ;-)

    no era jo la de travessa, jejeje!!!

    fem esportiva diumenge per què es la trobada d’escaladors del centre excursionista sant boi, escalar una mica i a dinar a vinya nova ;-)

    a quin roco et vols apuntar??? jo a vegades ara fa temps que no hi vaig, vaig al de cervelló, però pago l’entrada i prou, fa mesos que no hi vaig :-(

    ja ho tindré en conte això de diumenge!!! m’ho apuntoa l’agenda, :-D

  4. Marsi says :

    A veure si entre tots fem una recolecta per comprar-li al Marcel uns pantalons per escalar pel seu aniversari… suposo que se’ls renta!!

    Bones vies aquestes dues per una primera visita!

    A seguir fotent-li i res d’atabalar-se per no encadenar. Objectiu: arribar a dalt!

    Salut!

  5. BusyBee says :

    jajaja no ens coneixem Marsi però he sentit a parlar tant de tu que ja tinc la sensació que et conec, a veure si algun dia coincidim, no?

    Son famosos els pantalons del Marcel! Allà a Agulles ens vam trobar a un dels dalton (no sé quin :P) i el van reconèixer per els pantalons xDDD

    Objectiu: arribar a dalt amb les menys trampes possibles ;)

    Ens veiem! :)

Deixa un comentari

