Gelida

Aquest diumenge vam anar a Gelida. Ens vam juntar dues colles, la colla del passat dissabte a la Font de l’Ametlló més algun més i la meva colla de Terrassa (Joan Carles, Bea i Jordi [un nou Jordi eh]).

Jo vaig sortir de Bcn amb l’Òskar, la Bàrbara i l’Álvaro i allà a Gelida ens vam trobar amb la Laura, el Piter, en JD, en Jesús, en Javi, la Vero, Markus i Pep…(no sé si em deixo algú) Ja en el cotxe semblava que la gent tenia poques ganes d’escalar, alguns ja portàvem bastant tute (la marató de Climbat el passat divendres més l’escalada de dissabte a la Font) i avui jo i alguns altres anàvem en pla tranquil.

Arribem a Gelida i anem directes a la zona dels quintos. Jolin ja no m’enrecordo del nom dels que van muntar les vies… (vaig a preguntar a l’Òskar :P …. em diu que no s’hi va fixar v_v queda en misterio). Se que vam muntar les vies 16 i 17. La 17 deuria ser un V+ i la 16 dubto entre V+ o 6a (potser em quedaria en V+ també), tot i que és una mica difícil que la 17. En …(ara no sé el nom del noi, no sé si era Álvaro?) va comença a muntar la via 17 i en Jesús passats uns minuts comença la via 16 (com si res clar, este es un crack) va pujar tant escopetejat que va enganxar i passar al nostra company del costat… En fin que jo volia començar de primer per el V+ però me liaron de mala manera i vaig acabar muntant el V+/6a.

imatge-007b

L’Álvaro muntant el V+.
La foto la vaig fer mentres jo muntava la via 16.

Via 16 V+/6a
És una via que es fa prou bé, te bones mans i peus, l’única complicació que li vaig trobar va ser a dalt, que hi ha com una petita panxeta, però que es pot superar perfectament amb les preses que hi han. Diria que en aquest pas me’n vaig anar per l’esquerra (donava més confiança) però no! em vaig equivocar és millor pujar o recte o un pel (molt poc) a la dreta (ja m’ho deia el Jesús…).

La Laura també la va provar aquesta via mentres jo estava en el 6c, ella es va quedar en el mateix pas que jo, no sé al final com s’ho va treure, com va anar Laura? que et va semblar la via? ke li posem V+ o 6a? ;)

Arriben en Joan Carles, la Bea i el Jordi! En Joan Carles em reclama perquè l’asseguri en un 6a+ que hi ha més a l’esquerra (es veu que ve amb ganes!)

Via 9 6a/6a+
Aquesta la vaig fer de segona desprès de que en Joan Carles la muntes ben neta. És una via una mica rarota al inici, no em va agradar el començament que tenia, però desprès es tornava mes difrutona. Vaig tenir dubtes de si posar-m’hi de primera o segona i tal i com la vaig fer m’hi hauria d’haver posat de primera perquè de segona la vaig fer neta (tot i que ja sabem que canvia molt fer-la d’una manera o altra). A la ressenya la posen de 6a però potser jo la posaria de 6a+ per l’inici de la via. Això dels graus es tant relatiu…

imatge-028

En Jesús muntant la via

Via 12 6c
En Joan Carles li vol fotre fort i es posa en un 6c, em sembla que al punyetero li va sortir net! Ara em toca a mi, aquí riurem, els 6c no els porto bé encara i l’últim cop que en vaig fer un semblava un xoriço penjat de la paret v_v Us diré que aquesta via em va agradar bastant, te molt de joc, mans invertides, més d’un sostre… ei i no la vaig fer pas tant malament! jo crec que no vaig semblar un xoriço aquest cop :P Això si vaig acabar cansadíssima de braços i amb la pila fosa.

dscn3868

Autor: Marc

imatge-009

En JD muntant el 6c,
la via de la dreta és la via 13 (6a+)

Via 15 6a
Com que abans del 6c ja li havia dit a l’Òskar (qui havia muntat la via) que aquesta via la volia fer doncs ale, ara encara que no em vingués massa de gust la tenia que desmuntar. L’Òskar es va oferir per desmuntar-la ell però com soc una tossuda la vaig voler pujar jo. És una via que va per un díedre. Totes les xapes les tenim al cantó dreta i fa que sigui una via una mica rarota. El començament va sortir molt bé, però quan vaig arribar a la meitat de via el 6c em va passar factura, tot i que a la via hi han bones preses no podia pujar :P vaig haver de demanar una mica d’ajuda d’abaix jejejeje Algun dia l’haure de fer de primera. Ah! les xapes allunyen una mica eh, ull!

dscn3871

Autor: Marc

El meu dia d’escalada va acabar aquí. La resta de gent van seguir fent vies.

En Joan Carles va continuar fent vies, va muntar la 13, que a la ressenya la posen de 6b però per allà es comentava que es un 6a/6a+. Aquesta mateixa via també la van fer la Bea (de segona, no la va poder acabar, li va entrar una por tremenda just al sostre, li feia cosa fer pèndul, i no m’estranya aquesta via te un flanqueig a la dreta que pa que! tot i que hi han bones mans) i en Jordi (de primer).

En Jesús es va posar a la via 9 i jo el vaig liar de mala manera, li vaig dir que la via al començament anava una mica a la dreta per desprès tornar a l’esquerra, em vaig despistar mirant no sé que i quan el torno a mirar el paio ja s’havia passat a la via del costat, un 6c! dios! li vaig emanar perdó :_( i va haver de desgrimpar les dues xapes que havia xapa del 6c v_v mil disculpes Jesús… Al final no van haver-hi sustos i la va fer molt bé. En Piter (em sembla que es deia) la va fer desprès de segon. I com que tenien mes marxa es van passar a un 6b (via 4).

I no sé res més, és que amb tanta gent es un caos saber qui ha fet que :P

Les ressenyes les podeu veure al Blog d’en Groinket.

Anuncis

Etiquetes: , , , ,

11 responses to “Gelida”

  1. PGB says :

    Normalment quan he anat a Gelida he deixat el penúltim sector de banda i m’he centrat més en la part final. Veig que el proper cop hauré de tirar més cap aquí :)

  2. BusyBee says :

    A mi Gelida no m’agrada però ara, després de provar aquestes vies d’avui li començo a trobar el punt :P

  3. Buchi says :

    Núria maca, fue un día tranqui pero descubrimos algunas vías nuevas, por lo que parece :)

    Me encanta la foto de tu blog!!

    besitos
    Bárbara

  4. BusyBee says :

    Holaaaa Bárbara! Tienes razón, domingo estábamos la mayoría cansinos xD Tuvimos un finde muy intenso algunos (roco, font, gelida..) pero estuvo muy bien, no todo es escalar, hay dias que se escala menos y se habla más, que también merece la pena.

    La foto del blog (supongo que te refieres a la cabecera) me la hizo un amigo (CrazyBababa) en Vinya Nova en un 6c (como me costo subirlo dios! jejejej).

    A ver cuando nos volvemos a ver :)

  5. Piter says :

    Ondia.. quanta publicitat q et fa l’Oskar !!! Va ser un gran dia…

  6. BusyBee says :

    :P

    Si que va ser un gran dia, jo m’ho vaig passar de conya :)

  7. jd says :

    Ep! el de la penultima foto soc jo! no sabia que ereu els d’aquest bloc! molt de gust d’haber coincidit!

    Per cert, gelida te vies moooolt bones en quasi tots els graus.

    ens veiem

  8. BusyBee says :

    No m’enrecordava del teu nom JD (i amb JD em quedo una mica igual però bueno), diria que l’Òskar em va dir el teu nom però…. :P perquè el coneixes, no?

    Igualment tmb d’haver coincidit, i que no sigui l’últim cop! que vagi bé el finde!

  9. La Tulipa says :

    Sabíeu que ja estan re equipades varies vies al voltant del Castell de Mediona? El Bermu i la seva colla han estant fent una molt bona feina per tota la penya.

Deixa un comentari

