Tornem a la Desdentegada

Avui, tot i que les previsió no eren massa bones hem anar a la Desdentegada, gràcies a l’optimisme del Manel, que deia que no plouria, perquè quan ens hem llevat mira que el tema no pintava Montserrat.

A les 11 clavades érem al Montserrat Express (bar/restaurant) com sempre que anem a Montserrat, és el punt de trobada amb en Manel i la Margarita, i ens hem fet el cafeto de sempre.

Estem a prop de la Desdentegada, sembla que hi ha algunes persones, no masses, driia que en total contant-nos a nosaltres 11.

Com que el cantó esquerra ja el tenim bastant vist ens passem al central, a les vies que van de la 19 a la 27. Jo tenia sentit que les vies que hi ha en aquella placa, que segons la ressenya són 6a+, 6b i 6c eren molt guapes.

Comencem a escalfar a la zona dels IV i V. En Ricard, Jesús, Costa i jo fem un IV i en Manel un V. I ara anem a per la xixa. Ens separem una mica. En Ricard, en Manel, la Marga i jo anem a la placa que us he comentat, jo volia començar per un 6a, però m’han liat i he acabat començant per aquell 6a+ que hi ha a l’esquerra. Un 6a+ maquíssim!!! i llarg!!!

Via 26 6a+

En Manel es posa al 6b que esta al costat, i jo convenço a en Ricard perquè la faci primer ell. S’hi fica però no li surt neta, és una via que és molt llarga, cansada, no es de força però si de concentració, estar tota l’estona al lloro per veure per on va la via, una via de finura, peuet i mans, i com ja he dit molt llarga i mantinguda… Mentres en Ricard la feia s’anava queixant dels seus braços (no els te massa fi, ja porta temps amb molèsties), tot i així l’acaba i en Manel també!!

En Ricard a l’esquerra fent el 6a+ i en Manel a la dreta fent el 6b

Mentres jo assegurava al Ricard em ve el Jesús, que no sabia quina via fer i li comento el 6a i 6a+ que hi ha a l’esquerra de tot (vies 14 i 15) perquè si posi de primer. Em diu que el 6a ja l’ha fet de primer, però bueno li queda el 6a+.

Em toca pujar a mi, li pregunto al Ricard que tal és i em diu que li ha agradat i que la puc fer. Tinc la mania de preguntar i en funció del que m diguin trio si la faig de primera o no, mala mania no hauria de dependre així de la gent però…. Total que al final mi poso,les cintes estan posades, gran avantatge. Començo a pujar i la via cada cop m’agrada més. Jo he trobat que de peus i mans hi havia bastantes coses i les xapes estaven posades allà on tocava, això si, és molt cansada, mantinguda, i llarga (30 metres), però molt disfrutona, és una via que no us podeu deixar de fer si aneu per allà . Al final tot i que notava que m’anava cansant i per allà sota em feien suggeriments de que descanses no n’he fet cas i he pujat del tirón, encadenant la via a vista :D

Mentres baixo del 6a+ que estava fent….el Jesús em crida, el miro i mel trobo pujant de primer per un 6b!!! Vamos en aquell moment he al3lucinat!!! Se’m ha caigut tot a terra, que coi fa el Jesús en un 6b, o la pregunta és des de quan el Jesús fa 6b!!!??? La historia és bona també, resulta que en Costa l’ha començat de primer, però no se per quins motius a meitat de via mes o menys s’ha baixat. Llavors li diu al Jesús tot convençut i segur “Jesús sube tu!” En Jesús en sentir aquelles paraules tant convincents no s’ho ha pensat, cosa normal en ell perquè si va sobrao de algo es de coco, i s’ha fotut a la via! Primer de segon fins on en Costa ho havia deixat i desprès de primer, vamos que quan he vist allò m’he posat a fer-li fotos i vídeos, pa mi que ha reaccionat del comentari que vaig posar sobre ell a l’entrada anterior de vinya Nova, en que deia que li hauríem de fotre una injecció perquè uno puede pero no quiere, doncs havia s’ha demostrat que poder puede y mucho! No ha faltat el meu comentari quan ha baixant dient-li que ja es pot oblidar dels 6a, ara hi ha que mantenir el nivellas, 6a solo pa calentar ;)

En costa en el 6b

En Jesús a la R del 6b que ha fet de primer

Via 27 6b

Mentres en Ricard feia el 6b que havia fet en Manel (via 27) hem conegut dues noies, maquíssimes, la Cris i la Laura, que també li estaven fotent al 6a+. Quan elles han acabat d’aquesta hem fet un canvi de vies i en Ricard s’hi ha posat al 6a. Mentres en Ricard era allà dalt jo he estat parlant amb la Cris sobre els graus d’aquestes vies, comentava que els havien rebaixat, en teoria segons elles el 6a+ és un 6b+, el 6b és un 6c i el 6c que hi ha al costat és un …. no sé 7a? Potser si que han dit això. Per el que fa al meu paré, jo diria que els graus son els que posa a la ressenya, tot i que desprès he fet la via 25 que esta marcada com a 6b, i comparant-la amb la 26 que és el 6a+ no concorda, aquest 6a+ hauria de ser 6b+…. vaya caos de graus!! Millor deixo el tema ;) El Ricard al final encadena el 6b a vista!! quin crack!

M’intenten convèncer perquè em posi de primera en el 6b que acabava de fer el Ricard, tot i que no ho veig gens clar, que les cintes no estan posades perquè li he dit al Ricard que desmuntes per si al final jo no la feia i que crec que aquella via em supera (des d’abaix impressiona) al final m’hi llenço. Com que en Ricard havia començat a dinar li demano al Manel que era allà si em pot assegurar. Xapo la primera, xapo la segona… mentres vaig dient que ai no se si estic fent bé de posar-m’hi, que segur que volaré algun cop, que que coi faig en un 6b o 6c el que vulgueu…. total que a la segona xapa el Manel em pregunta si tinc ganes de fer-la i la meva resposta automàtica és que no! Al final em baixo de la via i la Cris que estava fent el 6a+ del costat treu les dues cintes que jo havia col·locat. Que cagada soc no? Però es que no ho veia gens clar, portava un canguelis a sobre …. em queda pendent per dintre d’unes setmanes.

Via 25 6b

Com que en Jesús havia fet aquest 6b, i la Laura m’havia dit que aquest era més fàcil que del que m’havia baixat decideixo posar-m’hi. Li dic novament al Manel que m’asseguri, en Manel és en Manel i quins ànims que dona!!! Feia molt que no m’assegurava ell ja. No m’enrotllaré i us diré que la via ha anat genial, encadenada a vista! una passejada, una via que que te bons bolos per agafar i bons peus, res a veure amb aquell 6a+ de la dreta. Aquesta nomes te un passet a dalt de tot i prou.

Vies 23 i 24 6b’s

Per part meva ja s’ha acabat el dia, ja n’he tingut prou. En Ricard continua, es posa a la via 24, un 6b que te una entrada punyetera i un sostret. Diria que… ara no sé si l’ha encadenada, però es igual, la fet molt bé! No ha fet cap saque, tota una superació per el Mister saques ;)

En Manel s’ha posat al 6b de l’esquerra, el meu 6b si recordeu, en aquell on fa dues setmanes va patir una mica per muntar-lo, doncs avui l’ha fet perfecte! Tampoc se si l’ha encadenat, no se que coi estava fent jo, de xerrera suposo per variar :P

En Jesús també ha provat de segon el 6b del Manel, es veu que li han fet un mal al peus pujant aquesta via… es lo que tiene comprarse uns peus asimètrics i posar-se en 6b’s xato! Bienvenido al nuevo mundo Jesús ;)

En Costa també ha provat el 6b del Ricard i li ha anat bé, allà dalt s’ha dedicat ajudar a la Cris, que estava fent el 6b que jo havia fet, i jo crec que si li costava es perquè estava ja cansada, e era molt mes fàcil que les que havia fet al cantó dret, però al final amb l’ajuda de tots, uns animant-la (en costa i la Laura) i altres dedicant-nos a tancar la boca perquè el peu de via semblava un galliner de tant jijiji i jajaja, pobreta Cris que no es podia concentrar v_v

Ah, per el que us pregunteu quin dia ens ha fet, doncs al final hem passat calor i tot, hem desitjat qui vingués algun núvol i tot de la calda que foti a Montserrat.

Em sembla que m’he enrotllat massa v_v

Amb aquesta foto us deixo. El camí d’accès a la Desdentegada n’estava ple, maques eh ;)

Desdentegada
Podeu baixar la ressenya en pdf aquí. La ressenya ha estat treta de la web Kpujo.

Anuncis

Etiquetes: , , , , , ,

Deixa un comentari

