Vinya Nova

Després de l’escalada de la via llarga de dissabte, no vam tenir prou esgotament i dissabte a la nit érem al bar/pub La Reina a Terrassa fent unes copes. Aquest cop si va sumar la Bea i la Laia de Girona entre altres persones conegudes que ja eren allà quan vam arribar. Aquella nit, per variar, no van faltar els riures, quin mal d’abdominals i d’esquena eh Bea ;)

Vam anar a dormir sobre les 3 del vespre amb la intenció de llevar-nos el dia següent a les 9:30 am per anar a escalar a la Desdentegada (Montserrat) que és on estaria la meva colla de Barcelona, els Lizards, per fi aconseguiria que es coneguessin tots.

Ens llevem a les 9:45 am, el dia pinta fatal, ja ha plogut i sembla que vol tornar-hi, així que truco a la meva colla de bcn que ja estaven prop de Montserrat per informar-nos de com esta el temps allà. Em diuen que ha caigut alguna gota, i que el cel esta bastant tapat, tots sabem que si en algun lloc a de ploure toca a Montserrat fijo, tot i aixi ens decidim per anar-hi. Quan anem de camí als cotxes sembla que comença a ploure, però no passaaaaa resssss això és perquè el Jordi marxa de Terrassa home i ara que va a Montserrat allà farà sol ;)

Mentres anem de camí truco a la colla de bcn altra vegada i em diuen que aniran a Vinya Nova, perquè així tenim els cotxes més a prop per si es poses a ploure, canvi de plans doncs, tots a Vinya Nova. Arribem a Montserrat i realment la cosa si que esta tapada i inclús ens cau alguna gota, quin mal dia, ja veuràs avui, tindrem sort si podem fer dues vies.

Vaig fer les degudes presentacions entre els grups, si recordo bé, em sembla que allà a Vinya Nova ens vam reunir 13 persones, sort vau tenir els que no hi éreu aquell dia perquè poques vies vam deixar lliures :P i encara rai, que de la colla de Terrassa només venien 3, perquè en som molts més ;)

Via 15 – V+
Començo a escalfar en aquesta via, en Joan Carles m’assegura. Em sembla que fa 1 any la vaig provar de primera i em vaig acollonir bastant ràpid per la distància entre xapes i perquè tot just començava a fer V+, en aquells temps vaig haver de baixar. Aquest cop no ha passat, tot i que també vaig pensar que les xapes allunyaven… vaig treballar el coco allà. La via va anar bé, neta.

Via 16 – 6a+
En Joan Carles em pregunta que vull fer ara, li dic que podríem fer un 6a+ però prefereixo que primer el fagi ell. En Ricard ens comenta que aquesta via te un pas a la sortida però després es posa bastant fàcil. En Joan Carles comença, hi ha expectació, en Ricard penjat de la nova via que hi ha a mà dreta, se’l queda mirant a veure com fa el pas, en Joan Carles tranquilament i amb aquella suavitat la fa com si res, en Ricard al·lucina, em mira i em posa una cara de “collons com ho ha fet!!!” i jo li dic “que el meu gran objectiu és algun dia arribar a trepar com ell (o com el Jordi) ho fa”. Ara em toca a mi. Li pregunto al Joan Carles que li sembla, em poso de primera o la faig en top-rope? em diu que efectivament la via te un pas a l’entrada i que millor la faci en top-rope. Vinga Núria a veure com surt, durant aquell pas no paro de sentir en Joan Carles i diria que algú més (potser el Ricard) donant-me ànims, menys en Jordi que em dia que que coi feia jo anant de segona en aquella via v_v, m’ho vaig currar!! encara que vaig anar de segona i tots sabem que no és el mateix, la via va sortir netíssima!!!

Via 14 – 6a+
Ja que l’anterior ha sortit bé ara toca fer-ne un de primera. Anem més a l’esquerra que hi ha un altre 6a+. En Joan Carles la puja primer per a veure que tal és. Li vaig preguntat com va i em comenta que aquesta via és mes mantinguda, no és d’un pas i ja esta, de tant en tant va havent-hi passets, però que es pot fer bé.
M’ha convençut em posaré de primera, això si, amb la primera xapa xapada que no em vull cascar un turmell :P i fem un canvi de corda per una que no és tant elàstica.
El començament de la via es fa molt bé, una mica més a dalt te algun pas i alguna xapa que allunya, especialment una que hi ha quan fas canvi de placa. A dalt les mans i peus es tornen més petits, és una via de finura, no cal força. Vaig patir en algun tram, pensava que la mà se’m escapada d’aquella mini pedreta on la tenia, però al final tot va anar bé, va sortir neta!!!! :D

Via 8 – 6c
Ara li toca tibar a en Joan Carles, li pregunto que vol fer i en Jordi ens diu que a la banda esquerra hi ha un 6c que esta bé, en Joan Carles em mira i em pregunta que em sembla… la meva resposta és “on et posis tu m’hi posaré jo” (de segona clar). Anem al 6c, jo l’asseguro mentres la Bea esta ben tombada (pobrissona que la tenim malalta) a terra fent un reportatge.

Autor: CrazyBanana. En Joan Carles en el 6c

En Joan Carles va encadenar la via, i ara vaig jo, sé que tibaré de valent però tinc clar que si vull guanyar grau hauré de guanyar força.

Autor: CrazyBanana. Es notava que era un 6c

Autor: CrazyBanana. Intentant pujar.

Quina estrujada de braços que em vaig fotre en aquell 6c!!! em sembla que m’hi vaig estar 20 minuts tibant per poder pujar, repetint algun pas (els del principi) fins que sortissin el millor possible. Mentres, a sota tenia expectació, hi havia en Joan Carles assegurant-me, la Bea fent un vídeo de 17 minuts, en Jordi cantant-me els passo i en Ricard i la Laia veient-me patir. Sense comentaris del que es va dir allà sota… ja esta el vídeo per a recordar-ho. Per fi vaig poder arribar a la R, tenia unes ganes…

Via 13 – 6b
No sé com encara em van quedar ganes, suposo que no em vaig poder resistir a aquella súper entrada que te aquesta via, volia provar si tenia prou força per poder-ne sortir, al final va resultar que no (ja m’ho esperava), i menys havent-me estrujat tant en el 6c. Tot i que en Jordi em va dir que la probes de primera no li vaig fer cas, suposo que jo ja sabia que d’aquella entrada no me’n sortiria de primera. Vaig aconseguir pujar el sostre i vaig continuar fins a la R. A part d’aquell sostre, per la part de dalt, la via és una mica punyetera, te algun pas.

Li deia al Ricard, que m’estava assegurant que em portes pillada, tenia els braços fets caldo i ja no pujava com al començament. Tot i estar en aquest força cansada va sortit bastant bé, però me’l guardo per repetir-lo.

Com que allò va ser un caos de penya no em vaig quedar massa amb la copla del que feia cadascú, però el més destacat va ser que tant la Conchita, la Laia com en Remy van fer una via de primer!!! Felictats a tots tres!!!

Autor: CrazyBanana. La Conchita muntant la via!

En CrazyBanana va fer els dos 6a+ de segon. La via 16 li va costar, aquell passet requeria massa força de braços, però l’altre 6a+, la via 14, el va fer molt bé, quasi li surt net, tot i que anava de segon no va penjar-se de la corda, només en un moment que els braços o peus (no recordo) li van fallar). Felicitats per a tu també CrazyBanana, ja comences a fer por! aviat ens engantxaras! Tremolarem el dia que es canvii els gats ;)

En Manel, en Costa i Ricard van provar el 6b del sostre, entre altres vies més. En Jesús el tenim una mica espes aquestes setmanes, li haurem de fotre una injecció d’autoestima que uno puede pero no quiere!!!!

Autor: CrazyBanana. En Manel en el 6b.

I diria que ja no hem deixo res.

Després d’escalar vam anar al Restaurant Vinya Nova on l’amo, tot i ser bastant tard, ens va preparar (ell mateix) unes torrades amb tomaquet, embotit… i de postres (fora de la conta) ens va portar préssecs, raïm… un home molt amable, si senyor. Allà a la taula no van faltar els riures, estar clar que no puc juntar aquestes dues colles, la que van liar!!! Si sols ja la lien, junts era per flipar.

A les 20h. ja marxàvem, uns cap a Terrassa, altres cap a Sant Pedó, altres cap a Barcelona…

vinya-nova21

Ressenya treta de la web d’Onaclimb

Anuncis

Etiquetes: , , , , , , , , , , ,

3 responses to “Vinya Nova”

  1. Anònim says :

    La via 3 bis no es 7b+ ni de conya! La ressenya d’onaclimb ha d’estar malament. Jo li posaria 7a+, no es pas més dificil que la de la seva dreta.

  2. BusyBee says :

    Gràcies per comentar-ho! El dia que jo fagi 7a+ podré opinar :)

Trackbacks / Pingbacks

  1. Llocs d’escalada pendents « Indrets d’escalada - 3 Abril 2009

Deixa un comentari

