Montserrat – La Desdentegada amb els Lizards

El passat 14 de setembre vam anar amb els Lizards a la Desdentegada, per fi els he pogut portar a la meva Desdentegada!!!

Aquell dia érem el Costa, el CrazyBanana, el Manel, la Margarita i el Jesús.

En CrazyBanana i jo vam començar a escalfar amb els IV que hi han al cantó dret, mentres que la resta del grup es van quedar a la zona de les vies que van de la 14 a 18. Diria que el CrazyBanana va fer les vies 21, 20 i 19. Jo diria que nomes vaig fer un d’aquest IV. Quan en CrazyBanana va acabar vam anar amb la resta del grup. Allà vam fer tots els V que hi havia, menys jo que la via 18 diria que no la vaig fer.

Mentres el Costa provava la via 14, un 6a+ finet i recte, en Manel es posava al 6a també molt finet. Jo vaig voler provar el 6a+ però en tope rope, just tornava de les vacances i no sabia quan grau havia perdut (algu segur). La provo en top rope i surt netissma, quina llàstima no haver-ho provat de primera :_( Tot i que va sortir neta no vaig fer-la de primera desprès, no tenia masses ganes, inseguretat suposo.

El Manel va provar el meu 6b desprès i una mica si que li va costar, sobretot el sostre que te, que és allà on esta el grau de via, la resta de la via jo crec que deu ser 6a o 6a+. Us preguntareu que vol dir això de “el meu 6b”. Ho explico… En el mes de juny vaig anar amb la colla de Terrassa (Jordi, Bea, Clàudia, Berta…) a la desdentegada. Quan el dia ja s’estava acabant el Jordi va provar un 6b (via 23). En realitat aquest 6b l’únic que te és un passet a meitat de la via, un passet que consisteix en un mini sostre que te tela per sortir. Doncs bé, el Jordi la va provar i em va dir que podia posar-m’hi de primera, no les tenia totes però tot i així m’hi vaig posar (quina confiança que t’arribo a tenir Jordi!).

Començo a pujar cap a munt, fins ara tot va molt bé, i mes amb els meus nous gats, els Miura de la Sportiva. Fins al sostret no vaig tenir cap problema i …. podríem dir que en cap moment vaig tenir problemes, perquè va ser arribar al sostre i pujar-lo com si res! increïble!!! vaig fer la via neta! encadenada! un 6b!!! El meu primer 6b, suposo que per aquest motiu li tinc tant apreci a la Desdentegada :D

Quan vaig baixar encara no em creia del que havia fet, i clar jo ja vaig començar a dir que allò no era un 6b…. a rebaixar la via per seguir la meva línia. Desprès com que jo no estava massa convençuda del grau de la via, el va provar la Clàudia i efectivament era un 6b!!! La Claudia ho va confirmar quan va arribar al mini sostre. Desprès d’acabar jo la via i encara avui en dia el Jordi em diu que vaig tenir una il·luminació divina, que no esperava que el podria encadenar…. aiiii que m’infravaloren!!! xDDDD

Jo no crec que fos una il·luminació divina, simplement era el moment de fer aquell 6b.

Aquell dia amb els Lizards a la Desdentegada, vaig aprofitar que el Manel l’havia muntat per fer-la en tope rope, i vaig al·lucinar de com coi vaig poder fer aquell sostret de primera!!! com coi vaig poder sortir d’allà! El 6b em torna a quedar pendent, espero que dintre d’1 mes el pugui tornar a fer de primera i net, així queda constància que no era una il·luminació :P

Lizards: Marga, Manel, Jesús, jo, CrazyBanana i Costa

Dades d’interès

Aproximació: Mapa d’accés. Des del poble del Bruc, seguint per la carretera principal girarem a mà dreta per el carrer de les escoles. Seguirem la pista fins que ens creuem amb el carrer de la parroquia, nosaltres anirem a mà esquerra. Seguirem la pista, passant prop dels camps fins a una esplanada d’on a la nostra mà dreta queda un camí senyalitzat amb marques blanques que va direcció al Vermell, a 5 minuts per aquest camí surt un desviament a mà dreta haurem d’agafar. En quan al mapa, el recorregut que va del parking a la Desdentegada és aproximat. En el mapa surten dos recorreguts, un per anar al Vermell del Xincarró i altre per a la Desdentegada.

Ressenya de La Desdentegada

Anuncis

Etiquetes: , , , , ,

Deixa un comentari

