Peor imposible, 115m 6b (6a obligat). Pic del Martell

Aquest cap de setmana es podria dir que he fet la meva primera via llarga, vull dir que l’he començat i l’he acabat. Uns mesos abans vaig fer la Urquiza-Olmo a Montserrat amb el Sergio i el Tino, però només vam arribar fins al segon llarg. Un company de cordada tenia que ser a l’hora de dinar a casa, així que el temps ens va enganxar. Allà si que vaig passar nervis.

Amb en Jordi, Bea i Joan Carles vam triar la via Peor imposible. Te 115 metres i consta de 4 llargs, L1 6a, L2 V+, L3 V+ i L4 6b. Per la meva sort la via no tenia massa pati, ja que les reunions no quedaven penjades, ja van anar amb ull de triar aquesta via perquè jo no patis massa…. i mira que la van encertar, aquella via semblava més el pati de casa meva que una via llarga, mira que arribava a tenir plantes per allà, així que considero que encara no he fet una via llarga de debó ;)

Autor de la foto: Jordi.

Vam fer dues cordades, una en Jordi i jo i l’altra la Bea i el Joan Carles. En Jordi i jo vam sortir primers. En Jordi en un no res va arribar a la Reunió, ara em tocava mi, vaig pujant i sense problemes, el primer llarg com que la sensació és com si fes esportiva no tenia problemes.

Autor de les tres fotos: Jordi.

El tema va començar quan vaig arribar a la R1 on era ell, on m’havia de quedar penjada d’una baga (que com coi m’he de fiar d’un tros de fil que no te més de 1 cm d’amplada!!!!) fins que ell fes el segon llarg, menys mal que en un tres i no res ja tenia al Joan Carles al meu costat tranquilitzant-me una mica i veient que no passava res.

p1000541
Autor de la foto: Jordi.

La Bea pujava de segona a la cordada del Joan Carles. Durant tota la via el Jordi va anar posant caxarros, em sembla que eren tascons i potser algun friends, que vaig haver d’anar recollint (alguns, altres els deixava per el Joan Carles), va ser la meva primera experiència amb aquests materials.


Autor de la foto: Jordi.

Comencem el segon llarg. Em sembla recordar que tenia una mica de travessa lateral, quin mal rotllo, a més una mica llimada uf uf!!!! El vaig fer una mica acollonida :P

Del tercer llarg no recordo cap cosa destacada.

L’últim llarg era el 6b. Aquí vaig poder sentir al Jordi que em deia que hi havia un passet…. Ja em diràs tu, jo que coi feia allà, jo que no faig 6b i menys en via llarga!!! En aquell passet se’m va escapar un peu i vaig baixar un metre, uffff em pensava que me’n anava avall v_v quina sensació, i això que la via no tenia pati!!!

Menys mal que un cop feta la via es podia baixar caminant i així anar-me relaxant. La Bea i jo vam triar aquesta opció, mentres que els nois van voler baixar repelant per la via.

Autor de les fotos: Jordi. Esquerra a dreta Jordi, Núria, Joan Carles i Bea

En fi, quina descarrega d’adrenalina que vaig tenir!!! A la tarda tenia un mal de cap…. Vaig passar una mica de por (en el tram del 6b) tot i així vaig seguir dins la meva tònica de rebaixar les coses, dient que allò no era una via llarga amb tantes plantes que tenia. No sóc aficionada a les vies llargues, però aquesta por fa que en part m’agradi, el que diem, que sempre busquem noves sensacions i nous reptes i aquest n’és un. Suposo que per arribar a disfrutar una via llarga m’hauré d’inflar a fer-ne v_v

Això si, les vites maquíssimes, i per no parlar de la companyia, que millor no podia ser! Quin dia mes agradable :D Després d’haver fet la via vam aprofitar que teniem la platja al davant per fer-nos un banyet.

garraf

A veure quan serà la pròxima i esperem que sigui de veritat ;)

Ressenya de la via, treta de la guia Barcelona y alrededores.

Anuncis

Etiquetes: , ,

Trackbacks / Pingbacks

  1. Llocs d’escalada pendents « Indrets d’escalada - 3 Abril 2009

Deixa un comentari

