Els Roures (Perles)

Avui toca lloc nou. Anem a Perles, el sector Els Roures, segons m’han dit calcari excel·lent. Hi anem en Jordi i el seu fill, la Bea, en Marcel i l’Anna amb el seu fill, i …. hi havia una altra parella amb els seus dos fills però no recordo el nom, diria que els vaig veure aquell dia i ja no els he tornat a veure v_v

Deixem el cotxe ben aparcat dins de Perles. L’aproximació al sector és una mica cansina, és llargueta, pujada i feia calor, però ho superem ;)

Vies Boira 5c i Mikonos 5c
Arribem al sector. Amb en Jordi i la Bea anem cap al cantó dret, en Jordi ens diu que hi ha alguns V/V+ que els podem fer de primera. Efectivament, en Jordi ens munta la via i es queda penjat de la reunió, ens farà sessió fotografia des de dalt!! :D

Em sembla que la primera en pujar sóc jo, per variar eh Bea. Amb la Bea tenim la història que jo pujo primer i depèn el que li dic ella s’hi fica de primera o segona, dit en poques paraules, que m’utilitza per saber el grau de la via i si ella la podrà fer de primera (tenim un grau semblant). Aquell dia va anar així, jo provava i ella si posava desprès… fins que una va dir prou :P Les vies van sortir netes em sembla recordar.

©Jordi

Via Petit Príncep 6a
Anem al sector de l’esquerra, veiem un 6a i un 6a+ que tenen molt bona pinta! ja se’m fa la boca aigua :P M’hi poso en el 6a i em sembla que vaig encadenar (dic em sembla perquè el post l’estic escrivint avui dia 24 d’octubre :P Vaig enrederida). La Bea també s’hi va posar, no recordo si va encadenar, podria ser que si.

Via Congost 6a+
Les intencions de la Bea son com sempre que em posi jo primera, però aquest cop jo no passo, li dic que o s’hi posa ella o jo no m’hi poso. Pobra Bea, a ella que no li agradava (i no sé si encara li passa) pujar sense les cintes posades, ara la faig pujar en un 6a+ sense cintes :P

La Bea si posa, però en meitat de la via, tros en que hi ha una mini panxeta, es queda encallada, li fa por pujar i em semblava que baixarà, aix….. ja sé el que m’espera, posar-me de primera per acabar la via v_v no tinc masses ganes eh, potser aquesta via em supera, un 6a+ en calcari? jo això encara no ho faig…

Total la Bea ja la tenim a baix i em toca pujar a mi. Em carrego de cintes i pujo en top-rope fins a on ella s’ha quedat. El primer tros ha anat molt bé, ara comencem de primera. Efectivament hi ha una panxeta que dona una mica de respecte per els que som “iniciants”, m’hi llenço, anem a provar que en surt. No sé que va passar en aquella via, mai m’havia passat, des del moment en que vaig decidir llençar-me a la pantxeta fins al final de la via, una sensació es va apoderar de mi, el millor moment que mai he tingut escalant de moment. Vaig notar que en aquells 5-10 minuts només estàvem jo i la via, vaig començar a pujar cap amunt, sense pensar en si podia caure en si se’m aguantaria el peu en aquella presa, en… no pensava en res! simplement trepava llegint en tot moment la via, quan em vaig donar conta ja estava a la reunió. Deu meu el que donaria per tornar a sentir aquella sensació…. v_v

Via Bonjours 6b
En Jordi em va dir que em podia posar en el 6b que hi havia mes a l’esquerra però suposo que el sentir 6b ja em va frenar i no em vaig atrevir, una altre fallo més, em guio massa per els graus de les vies, segurament hagués pogut fer aquell 6b, potser net i tot, m’hauré d’esperar a un altre dia.

El sector de Els Roures és un lloc moltr recomenat, com ja he dit la pedra és excel·lent, el peu de via també és molt agradable, les vies estan molt ben equipades, i l’aproximació tampoc és tant dura eh ;)

Les ressenyes les podeu trobar al blog de l’Alt Urgell.

Al dia següent, diumenge vam canviar de sector, vam anar al sector del dipósit, no em va agradar tant com Els Roures, la pedra era una mica diferent, no tant bona per el meu gust.

La Bea muntant la via Pa ti pa tu primo 5a


En Jordi baixant de la via, no sé si era un 6b+

Anuncis

Etiquetes: , , , , , ,

Trackbacks / Pingbacks

  1. Llocs d’escalada pendents « Indrets d’escalada - 3 Abril 2009

Deixa un comentari

