Santuari de Cabrera

El Santuari de la Mare de Déu de Cabrera està situat en un cingle a gairebé 1300 metres d’alçada i la seva situació permet tenir unes bones vistes sobre la plana de Vic.

Text extret de senderisme.tk, aquí trobareu un itinerari.

Buenas!!!

Doncs ja som aquí… de tornada.
La excursió molt xula. Primer de tot agraïr al Jordi CAM BASE la seva companyia i el seu saber fer. Un luxe de guia !!!

L’excursió comença a la cafeteria del trencant del poble de Cantonigros… Per cert molt puntual tothom i això s’agraeix. Hem esmorzat mentre preníem alguna cosa calenta, perquè el dia no començava gaire bé: plovisquejava.

Vam decidir canviar de ruta per la meteorologia un xic adversa al començament. Tornem a agafar el cotxe i agafem la pista asfaltada q enfila direcció al santuari de cabrera. Deixem el cotxe al costat d’una masia.
El temps millora una mica, emboirat però no plou. Comencem a caminar i a gaudir de les tonalitats del bosc i les fulles caigudes de la fageda. Tot això sense para de xerrar en cap moment, gaudint de la passejada.

20080217-131455-p
Autor: Droid

20080217-135410-p

Arriben a una bifurcació… decidim fer un recorregut…fem uns metres i diem…oi que si anem per aqui no passarem per la casa fantasmagòrica i solitària del cim? Doncs mitja volta i cap a la caseta… el Santuari de Cabrera.

imatge-039

Autor desconegut

Baixem i arribem a una altre cruïlla… baixem als cotxes o fem més… només calia dir això perquè sortís la que sempre demana més per engrescar al personal a fer la volta complerta… es a dir pujar a dos cims més*.

Uns paisatges molt macos, unes cingleres impressionants, algun pas un xic tècnics amb grapes metàl•liques…llàstima del temps, núvol tota l’estona.

20080217-133037-p

Autor: Droid

imatge-0491

Arribem als cotxes desprès d’unes 5-6 hores d’activitat, batejada com el Trencacames del Cabrerès.

Tornem al bar del començament per fer petar la serrada una mica més alhora que prenem algo.

Un 10 per l’activitat i la companyia.

Participants: Marc, Marisa, Quim, Alex, Jordi, Alexandra, Elena, Núria, Sergio, Ana, Gemma i Tuc.

Autor de la crònica: mechas (soci del club Cecima)