Maria Valenta, Salt del Pi i Gorgues des Anelles

Aquest finde o millor dit, aquest passat 11 de setembre amb alguns socis de CECIMA vam anar a fer tres barrancs, el Maria Valenta, el Salt del Pi i les Gorgues des Anelles, tots ells a França, prop de ceret.

Autor: ?. Sml, Alex, Mechas, Esther, Manu i Droid

Jo fins aquest finde només havia fet tres barrancs, l’Enseu, el Viu de Llebata i el Llech, aquest últim ja era una barranc amb algun ràpel (el primer i l’ultim) i tobogant (lanzadera) interessant, però res a veure amb el que m’esperava aquest finde.

Maria Valenta

Començem per el Maria Valenta. En aquest barranc participem en Manu, l’Esther, l’Alex i en Sergio. És un barranc molt verd i per tant molt relliscos, em sembla recordar que salts i tobogants no en te cap, tot son ràpels, el més alt de 26 metres. Només entrar al barranc hi ha una mini bassa i allà sota mateix esta el primer ràpel, un ràpel de 23 metres, quan vaig treure el cap per allà vaig al·lucinar i em vaig acollonir viva, era un ràpel de 90º!!! Amb el cos tremolant sense para i amb les bambes que em relliscaven vaig aconseguir baixar tots els ràpels fins al final del barranc, quina descarrega d’adrenalina, el que jo no sabia és que els altres 2 barrancs que quedaven seguirien aquesta linia.

Autor: Manu. Primer ràpel

Autor: ?

Més informació al blog de Barrankos, creat per en Droid i Sml.

Salt del Pi

Al final del Maria Valenta ens vam trobar amb en Droid i el Sml que venien de fer el Llech uns dies abans. Fem les degudes presentacions, que jo no els coneixia, agafem el cotxe i anem al següent barranc.

El Salt del Pi a diferencia de l’anterior la pedra esta millor, no és tant verd i no rellisca tant, menys engorjat i hi passa més la llum. Els ràpels son molt macos.

Autor: ?

Autor: ?

Més informació al blog de Barrankos, creat per en Droid i Sml.

Gorgues des Anelles

I ja l’ultim barranc del dia. Vam començar-lo a les 19 h. ja no feia sol i les motivacions ja no eren les mateixes del començament, vaig estar pensant si fer-lo o no, però al final el vaig fer, que havia de fer sinó? quedar-me sola al cotxe esperant-los?

Entrem al barranc. Ja només entrar es trobem amb un ràpel de 26 metres amb dues opcions, ho fer-lo sencer ràpelant o fer ràpel fins al replà que hi ha a la meitat i d’allà fer un salt de 10 metres (dades aprox.). Vam triar la segona opció. El ràpel és feia molt bé, el barranc no portava massa aigua. Estem uns quants al replà des d’on es fa el salt, miro a baix i es veu bastant alt, però no hi ha més remei que saltar, a part sóc de les que prefereix salt abans que ràpel, així que agafo aire i salto… i a continuació el crid xD un crid, en aquells moments vaig ensar “collons que estic caient i no arribo a l’aigua, serà que era més alt del que em pensava”, al final vaig arribar a l’aigua.

Jo fent el salt de l’entrada del barranc

El sml fent un del salts del barranc

El sml fent un tobogant

La resta de barranc ja va ser una passejada, l’únic tros més espectacular que te aquest barranc és l’entrada.

Vam sortir del barranc a les 21 h. ja de nit i vam tardar 1 hora en trobar el cotxe, em sembla que que vam agafar una sortida del barranc equivocada i com ens va costar trobar els cotxes!!! vam pujar amb frontals i els neoprens posats per no agafar fred per una canal que ens va conduir a un turó on vam poder fer un cop d’ull i situar-nos, vam tornar a baixar i desprès de més patejada vam aconseguir arribar als cotxes. Vam arribar a Barcelona a les 2-3 h. de la nit i al dia següent a treballar xDDD

Tot i això que va passar va ser un dia genail, tres barrancs guapos en un dia i la companyia genial :D

Més informació al blog de Barrankos, creat per en Droid i Sml.

Més fotos de la sortida al meu album picasa

Etiquetes: , , , , , , , , , ,

Deixa un comentari

